Mesterségem címere: mood manager

Kerekasztal-beszélgetés Tilesch Annával, az ország egyetlen boldogság menedzserével

Mi a szerepe a csapatban és hogyan segíti a mood manager egy vállalat mindennapi munkáját?

Milyen igény hívta életre ezt a − tengeren túlon elterjedt, itthon azonban még gyerekcipőben járó − szakmát?

A mood manager közvetít a vezető és a munkavállaló között, ő a csapat szíve, aki a cég felé lojális, a csapat felé pedig empatikus.

Arra törekszik, hogy az adott körülmények között egy támogató, megértő, inspiráló és vidám légkört alakítson ki, amiben minden egyes dolgozó fontosnak, megbecsültnek érzi magát, egy olyan munkahelyet, ahová nap mint nap örömmel járnak be dolgozni.  

N

Találkozz Magyarország első mood managerével, akinek az a feladata, hogy a kollégái a lehető legjobban érezzék magukat a munkahelyükön!

N

Fedezd fel, melyek azok a módszerek, amelyekkel te is tenni tudsz a munkahelyi boldogságfaktor növelése érdekében!

N

Ismerj meg egy olyan munkakört, ami 10 éve még nem létezett sehol a világban, pedig az igény mindig is megvolt rá!

N

Értsd meg, miért lényeges, hogy aprónak tűnő figyelmességekkel hangsúlyozd a munkavállalók számára, hogy fontosak neked!

N

Érezd át, miként növeli a munkahelyi kreativitást és a hatékonyságot egy támogató, empatikus munkakörnyezet!

N

Beszélgess a szakmád képviselőivel, és tudd meg, ők mit tesznek a dolgozóik elégedettsége érdekében!

Kiemelt munkáltatói trend lesz a munkavállalói boldogság? Egyre több vállalat ismeri fel, hogy az alkalmazottak megtartása érdekében a jó munkafeltételeken túl többet kell nyújtani, a munkahelynek a személyes elégedettség forrásává kell válnia. 

MI LENNE, HA...

látványosan javulna a csapatod és a vezetők közötti kommunikáció minősége?

apró figyelmességekkel fokozni tudnád az alkalmazottak lojalitását, amivel növekedhet a vállalatod megtartó ereje?

a cégen belüli konfliktusok kezelése nyíltabb és mélyrehatóbb lenne?

EZT VISZED MAJD HAZA...

TISZTÁN LÁTÁST - Megtapasztalod a mood manager-szintű gondolkodást, és hogy ez miért előnyös a csapatodnak.

GYAKORLATOT - A kerekasztal-beszélgetés során első kézből kaphatsz válaszokat szakértőnktől a téged érintő problémákra.

ISMERETSÉGEKET - Hozzád hasonló, megoldást kereső szakemberekkel.

JÓ, EZ ÉRDEKES TÉMA, DE MIT CSINÁL NAPI 8 ÓRÁBAN EGY MOOD MANAGER?
A mood manager feladatkör még a tengeren túlon is fiatalnak számít. Jellemzően a start upoknál létezik, azonban ezektől eltérő munkakultúrájú és méretű cégeknél (pl. multik) is egyre nagyobb az igény arra, hogy legyen egy olyan személy is a csapatban, aki azért felel, hogy a többiek jól érezzék magukat. Egyfajta mediációs munka az, amit végez a vezetők és az alkalmazottak között, nevezhetjük akár munkahelyi pszichológusnak, “céges anyunak” vagy problémamegoldó menedzsernek. Egy olyan munkahely, ahova az alkalmazottak szeretnek bejárni, boldognak és megbecsültnek érzik magukat, a legjobb és legőszintébb employer branding. Mindez elképesztően felértékelődik az olyan területeken, mint pl. az IT, ahol egy jó szakember aranyat ér, és akit naponta csábítanak jobbnál jobb ajánlatokkal. Az ilyen szakemberek megtartásában kulcsszerepe lehet egy boldogság menedzsernek.
A mood manager egy olyan, független belső pozíció a cégnél, amely kívül esik a szokásos hierarchián, hiszen se alá, se fölé nem tartozik senki. A csapat tagjaként mégis sokkal nagyobb bizalommal vannak iránta a munkatársak, mint egy külsős business HR menedzser felé.
Mi tartozik a boldogság menedzser munkakörébe?

  • egyénekre szabott béren kívüli juttatási rendszer kidolgozása (masszőr, céges ajándékok, nyelvóra stb.)
  • csapatépítők szervezése és születésnapok megünneplése
  • inspiráló irodai környezet kialakítása
  • étel- és italfogyasztási szokások felmérése, gondoskodás ezek beszerzéséről
  • pszichológiai támogatás, konfliktuskezelés
  • új kollégák beilleszkedésének támogatása

"Érdemes ezzel a problémakörrel napi szinten, tudatosan foglalkozni." (Mindfulness a munkahelyen)

Guth Zoltán Duna-Dráva Cement Kft.

"Jól éreztem magam, a hallottakat saját személyes fejlődésemre és munkahelyi szituációkban is jól fogom tudni alkalmazni." (Growth mindset)

Tóthné Szalai Aliz GE Hungary Kft.

"Viszonylag kevesen képesek a tudományos eredményeket a gyakorlatba lefordítani. Szeretem a szakmaiságot, amit képviseltek, ezt kaptam itt is." (A kiégés védőfaktorai)

Salamon János Analogy Zrt.
AZ ELŐADÓ
Tilesch Anna Pszichológia mester diplomámat az ELTÉ-n szereztem meg tanácsadás szakirányon, majd elsajátítottam a mediáció és a neurolingvisztikus programozás (NLP) alapjait is. Az egyetem elvégzése óta mood managerként dolgozom, először az IseeQ innovatív fejvadász cégnél, jelenleg pedig a Lensánál, amely az USA legdinamikusabban fejlődő állásportálja. Azt szoktam mondani, hogy lassan három év szakmai tapasztalatom van egy nem létező szakmában – én mégis nagyon szeretem, hiszen a napjaim változatosak és soha nem unalmasak. Egyszerre bontakoztathatom ki a kreativitásom, használhatom az egyetemen tanultakat, és fejlődhetek magam is folyamatosan az új kihívásoknak köszönhetően. Azt hiszem a mood management legnagyobb szépsége egyben a legnagyobb nehézsége is: nincsen kitaposva az út, hogy hogyan is kéne csinálni.
GYERE EL ÉS TUDD MEG, HOGYAN TEHETED ELÉGEDETTEBBÉ A CSAPATODAT, ÉS MIKÉNT NÖVELHETED A CÉGEN BELÜL A KREATIVITÁST ÉS A HATÉKONYSÁGOT!
100% TUDOMÁNY 100% GYAKORLAT

Előadás

Nyitásként Németh Gergely mutatja be interjú formájában az ország első, (és egyelőre) egyetlen mood managerét, Tilesch Annát. A folytatásban Anna egy rövid előadás keretében elmondja, mennyiben mutat túl a boldogság menedzser munkája a HR-es, illetve az irodavezetői pozíciókon. Bemutatja, milyen hatása van egy cégben, ha a munkavállalói elégedettséget kiemelt témaként kezelik. Számos gyakorlati példát hoz a nagyvilágból, hogy a legnagyobb multiknál, mint pl. a Google, miért kiemelt érték az alkalmazottak boldogsága, és milyen intézkedéseket tesznek ennek elérésére.

Kerekasztal-beszélgetés

Interaktív beszélgetés a közönség bevonásával arról, ki milyennek látja a saját cége elégedettségi mutatóját, milyen szervezeti problémára nem láttok még megoldást, melyek azok a területek, ahol a mood management-gondolkodás előre lendítheti a vállalatot. A kerekasztal-beszélgetés főbb vezérfonalak mentén épül fel:

  • Mitől boldog általában az ember?
  • És mitől boldog a munkahelyén?
  • Generációk és elvárások: azonosak vagy különbözőek?
  • Esettanulmány
  • A holakracia és hatása

Mesterségem címere: Mood manager

Kerekasztal beszélgetés Tilesch Annával,

az ország egyetlen boldogság menedzserével

Időpont: 2018. december 5. 14:30-17:00 Helyszín: 1053 Budapest, Ferenciek tere 2. 1. emelet, Impact Hub Budapest Ár: 3 500 Ft, mely az ÁFÁ-t tartalmazza Limitált létszám: maximum 25 fő
MI AZ A TUDOMÁNYBÓL GYAKORLAT?
Havi rendszerességű szakmai találkozóinkon a pszichológia és a szervezetfejlesztés legújabb tudományos eredményeit ültetjük át a gyakorlatba. Újra és újra olyan témákkal jelentkezünk, amelyek érdekesek nemcsak a cégek humán erőforrással, képzéssel, fejlesztéssel foglalkozó szakemberei számára, de a magánembereknek is.
Kik vagyunk?
Ha azt mondanánk, egy tanácsadó cég vagyunk, az nem fedné le a valóságot. A COVΛ egy szakmai műhely és szellemi inkubátorház, fórum az együttgondolkodásra, a tudás- és tapasztalatmegosztásra.
Mi a COVA módszer?
Hiszünk abban, hogy a tudás és a tapasztalat építőkockáiból új megoldások hozhatók létre. Ez a fejlődés záloga. Éppen ezért ügyfeleinknek nem egy elméletet vagy módszertant adunk, hanem gyakorlati tudást és tapasztalatot.
HALLGASD MEG, MIT MOND A SZAKÉRTŐ ARRÓL, MILYEN SZERVEZETEK VONZZÁK MAGUKHOZ A LEGNAGYOBB TEHETSÉGEKET, ÉS HOGYAN TUDJÁK MEGTARTANI ŐKET!