Mesterségem címere: mood manager
Kerekasztal-beszélgetés Tilesch Annával, az ország egyetlen boldogság menedzserével
Mi a szerepe a csapatban és hogyan segíti a mood manager egy vállalat mindennapi munkáját?
Milyen igény hívta életre ezt a − tengeren túlon elterjedt, itthon azonban még gyerekcipőben járó − szakmát?
A mood manager közvetít a vezető és a munkavállaló között, ő a csapat szíve, aki a cég felé lojális, a csapat felé pedig empatikus.
Arra törekszik, hogy az adott körülmények között egy támogató, megértő, inspiráló és vidám légkört alakítson ki, amiben minden egyes dolgozó fontosnak, megbecsültnek érzi magát, egy olyan munkahelyet, ahová nap mint nap örömmel járnak be dolgozni.
Találkozz Magyarország első mood managerével, akinek az a feladata, hogy a kollégái a lehető legjobban érezzék magukat a munkahelyükön!
Fedezd fel, melyek azok a módszerek, amelyekkel te is tenni tudsz a munkahelyi boldogságfaktor növelése érdekében!
Ismerj meg egy olyan munkakört, ami 10 éve még nem létezett sehol a világban, pedig az igény mindig is megvolt rá!
Értsd meg, miért lényeges, hogy aprónak tűnő figyelmességekkel hangsúlyozd a munkavállalók számára, hogy fontosak neked!
Érezd át, miként növeli a munkahelyi kreativitást és a hatékonyságot egy támogató, empatikus munkakörnyezet!
Beszélgess a szakmád képviselőivel, és tudd meg, ők mit tesznek a dolgozóik elégedettsége érdekében!
Kiemelt munkáltatói trend lesz a munkavállalói boldogság? Egyre több vállalat ismeri fel, hogy az alkalmazottak megtartása érdekében a jó munkafeltételeken túl többet kell nyújtani, a munkahelynek a személyes elégedettség forrásává kell válnia.
MI LENNE, HA...
látványosan javulna a csapatod és a vezetők közötti kommunikáció minősége?
apró figyelmességekkel fokozni tudnád az alkalmazottak lojalitását, amivel növekedhet a vállalatod megtartó ereje?
a cégen belüli konfliktusok kezelése nyíltabb és mélyrehatóbb lenne?
EZT VISZED MAJD HAZA...
TISZTÁN LÁTÁST - Megtapasztalod a mood manager-szintű gondolkodást, és hogy ez miért előnyös a csapatodnak.
GYAKORLATOT - A kerekasztal-beszélgetés során első kézből kaphatsz válaszokat szakértőnktől a téged érintő problémákra.
ISMERETSÉGEKET - Hozzád hasonló, megoldást kereső szakemberekkel.
- egyénekre szabott béren kívüli juttatási rendszer kidolgozása (masszőr, céges ajándékok, nyelvóra stb.)
- csapatépítők szervezése és születésnapok megünneplése
- inspiráló irodai környezet kialakítása
- étel- és italfogyasztási szokások felmérése, gondoskodás ezek beszerzéséről
- pszichológiai támogatás, konfliktuskezelés
- új kollégák beilleszkedésének támogatása
Tilesch Anna
Pszichológia mester diplomámat az ELTÉ-n szereztem meg tanácsadás szakirányon, majd elsajátítottam a mediáció és a neurolingvisztikus programozás (NLP) alapjait is. Az egyetem elvégzése óta mood managerként dolgozom, először az IseeQ innovatív fejvadász cégnél, jelenleg pedig a Lensánál, amely az USA legdinamikusabban fejlődő állásportálja. Azt szoktam mondani, hogy lassan három év szakmai tapasztalatom van egy nem létező szakmában – én mégis nagyon szeretem, hiszen a napjaim változatosak és soha nem unalmasak. Egyszerre bontakoztathatom ki a kreativitásom, használhatom az egyetemen tanultakat, és fejlődhetek magam is folyamatosan az új kihívásoknak köszönhetően. Azt hiszem a mood management legnagyobb szépsége egyben a legnagyobb nehézsége is: nincsen kitaposva az út, hogy hogyan is kéne csinálni.
Előadás
Nyitásként Németh Gergely mutatja be interjú formájában az ország első, (és egyelőre) egyetlen mood managerét, Tilesch Annát. A folytatásban Anna egy rövid előadás keretében elmondja, mennyiben mutat túl a boldogság menedzser munkája a HR-es, illetve az irodavezetői pozíciókon. Bemutatja, milyen hatása van egy cégben, ha a munkavállalói elégedettséget kiemelt témaként kezelik. Számos gyakorlati példát hoz a nagyvilágból, hogy a legnagyobb multiknál, mint pl. a Google, miért kiemelt érték az alkalmazottak boldogsága, és milyen intézkedéseket tesznek ennek elérésére.
Kerekasztal-beszélgetés
Interaktív beszélgetés a közönség bevonásával arról, ki milyennek látja a saját cége elégedettségi mutatóját, milyen szervezeti problémára nem láttok még megoldást, melyek azok a területek, ahol a mood management-gondolkodás előre lendítheti a vállalatot. A kerekasztal-beszélgetés főbb vezérfonalak mentén épül fel:
- Mitől boldog általában az ember?
- És mitől boldog a munkahelyén?
- Generációk és elvárások: azonosak vagy különbözőek?
- Esettanulmány
- A holakracia és hatása
Mesterségem címere: Mood manager
Kerekasztal beszélgetés Tilesch Annával,
az ország egyetlen boldogság menedzserével
Időpont: 2018. december 5. 14:30-17:00
Helyszín: 1053 Budapest, Ferenciek tere 2. 1. emelet, Impact Hub Budapest
Ár: 3 500 Ft, mely az ÁFÁ-t tartalmazza
Limitált létszám: maximum 30 fő