Megfigyelés vagy odafigyelés?
People Analytics a nagyvállalatoknál
A McDonald’s angolszász éttermeiben a People Analytics módszerét hívták segítségül, hogy növeljék a munkavállalók elkötelezettségét és csökkentsék a fluktuációt.
People Analytics alatt azt értjük, amikor a szervezetben dolgozók viselkedéséről nyert adatokat elemezzük, majd értelmezzük és felhasználjuk a sikeresebb vezetői döntések érdekében.
Ismerd meg, hogyan használja a Google, az UPS, a Toyota és az Amazon a People Analyics módszereit!
Tudd meg, hogyan növeld a vállalat hatékonyságát minimális erőforrás-ráfordítással!
Tudj meg többet a People Analytics módszereiről, amivel fokozhatod a munkavállalói elégedettséget!
Tanulj egy gyakorló szakembertől, aki az elméleteken túl a valódi helyzeteket is ismeri!
Vegyél részt egy gyakorlatorientált workshopon, dolgozz ki egy konkrét esetet a helyszínen!
Találkozz a szakmád képviselőivel, és tanulj mások jó – vagy akár rossz – szervezeti szokásaiból!
Ismerd meg a munkavállalóidat és a munkafolyamataikat: gyűjts adatot, elemezz, majd segítségükkel hozz eredményes és sikeres döntéseket!
GYERE EL, HA...
HR területen dolgozol, és szeretnéd javítani a dolgozói elégedettséget vagy a munka hatékonyságát!
vezetőként szeretnéd minimális erőforrás-ráfordítással növelni a munkavállalóid elkötelezettségét!
multiban dolgozol, és a munkahelyeden vannak olyan folyamatok, melyeken tudatos adatelemzéssel javítani lehetne!
érdekel a téma, szeretnéd megtudni, miről is szól ez az új trend, és mivel tudja a People Analytics a te céljaidat támogatni!
EZT VISZED MAJD HAZA...
TUDÁST - a legújabb, tudományos kutatásokon alapuló ismereteket a témában.
PRAKTIKUS ISMERETEKET - a workshopon konkrét feladatokon keresztül sajátíthatod el a téma alapjait.
TÁJÉKOZOTTSÁGOT - a témát több szereplő (szakértő, HR, vezető, munkavállaló) szemszögéből is körüljárjuk, hiszen az esemény második felében közös workshopon veszel majd rész velük.
ISMERETSÉGEKET - a hozzád hasonlóan megoldást kereső emberekkel.
Németh Gergely
Munka-, szervezet- és sportszakpszichológus, igazságügyi szakértő és PhD jelölt. Doktori értekezésének témája a KKV-k növekedési krízisei és a vállalkozói viselkedésmintázatok. Gazdaságpszichológiával, stratégiai tanácsadással, szervezetfejlesztéssel foglalkozik. Különösen a szervezeteken belüli innovációs kultúra foglalkoztatja.
A Budapesti Műszaki Egyetem Gazdaságtudományi Kar Ergonómia és Pszichológia Tanszék, a Budapesti Metropolitan Egyetem, valamint a Széchenyi István Egyetem meghívott oktatója. Több társadalmi szervezet elnökségének választott tagja (VTMSZ, TANOSZT, MPT).
Gergely kutatási területei: People Analytics, vállalkozók gondolkodási mintázata, döntési torzítások.
Gyere el, és hozz a jövőben adatokon alapuló döntéseket!
100% TUDOMÁNY 100% GYAKORLAT
Előadás
A workshopot egy rövid előadás nyitja, amelyben szakértőnk, Gergő bemutatja a legújabb tudományos ismereteket a People Analytics-ről.
Megtudhatod, hogyan fejlődött tovább a tényalapú menedzsment (Evidence Based Management, EBM) és ezt miként alkalmazza sikeresen a Toyota, a Google és az Amazon.
Továbbá kiderül, hogyan ismerhetjük meg jobban a szervezeti emberek viselkedését, köszönhetően az egyre fejlettebb mérési eljárásoknak, és az ebből létrejövő nagy mennyiségű és célzott adatoknak.
Workshop
Az interaktív, gyakorlati példákra építő workshopon több szervezetpszichológiai esetet is bemutatunk egyéni-, csoportos- és szervezeti szemszögből.
Csapatokat alkotva egy konkrét eseten fogsz dolgozni a többi résztvevővel, a végén pedig lehetőségetek nyílik a megoldásotok prezentálására is.
Interaktív beszélgetés
A rendezvény harmadik részében teret adunk a kérdéseiteknek, melyekre szakértőink a legjobb tudásuk szerint válaszolnak. Olyan egyedi megoldásokat is hallhatsz tőlük, amelyre a szakkönyvek nem térnek ki.
Van egy konkrét problémád, kérdésed vagy történeted? Jelentkezz a rendezvényre, írd meg nekünk, és feldolgozzuk a workshopon!
Megfigyelés vagy odafigyelés – People Analytics a nagyvállalatoknál
NÉMETH GERGELY
Időpont: 2018. JÚLIUS 5. 14:30-17:00
Helyszín: 1053 Budapest, Ferenciek tere 2. 1. emelet Impact Hub Budapest
Ár: 3 500 Ft, mely az ÁFÁ-t tartalmazza
Limitált létszám: maximum 25 fő
MI AZ A TUDOMÁNYBÓL GYAKORLAT?
HALLGASD MEG, MIT MOND A SZAKÉRTŐ 2018 ÚJ TRENDJÉRŐL, A PEOPLE ANALYTICS-RŐL!