Tréningek
A tréningek receptje látszólag egyszerű: a résztvevők különböző szituációs gyakorlatokban vesznek részt, majd elemezzük a történteket, és párhuzamot vonunk a gyakorlatban történtek és a hétköznapi működésünk között. A különböző készségfejlesztési tréningeken tapasztalati tanulást facilitálunk. Az együttműködés-fejlesztő tréningek során a csoport rejtett dinamikáját tárjuk fel, és a csoportműködés tudatosítása során a résztvevők új együttműködési stratégiákat sajátítanak el.
A készségfejlesztő- és együttműködést fejlesztő tréningek megtervezésénél alapos előkészítő munkát végzünk, amelybe számos, a szervezetben résztvevő szereplőt (stakeholder) vonunk be. Célunk, hogy a tréningprogramok hatékony szervezetfejlesztési eszközként támogassák a szervezet stratégiájának megvalósulását.
Felnőttképzési engedély nyilvántartási szám E-000130/2014
A vezetés egy külön szakma. Aki volt már vezető ezt bőrén érezte, és talán fantáziált is azon, hogy ez mennyire más mint a végzettsége, szakmája. A vezetéstudomány nemcsak külön szakma, de külön tudományág is. A készségeket és tudást itt is naprakészen kell tartani, hogy a munkafolyam, a team gördülékenyebben menjen.
A program célja a vezetői stílusok megismertetése, tudatosítása, a vezetői készségek fejlesztése, a különböző munkamotivációk feltárása, a kommunikációs készség fejlesztése, a hatékony konfliktuskezelés tanulása, az önismeret fejlesztése. A résztvevők olyan elméleti és gyakorlati ismereteket szereznek, amelyek segítenek a vezetői működésük sikeresebbé tételében. Eltérő vezetői szinteken a programunk is eltérő, a stratégiától a vezetői időmenedzsmenten át, a Modern vezetői ismeretek egy nagyon széles spektrumú tréning.
Szervezetek milliókat költenek új rendszerek bevezetésére, és igen gyakran néhány kísérleti hónap után a munkavállalók elégedetlenségére, a tesztelt rendszert és ezzel együtt a fejlődést, javulást is kukába dobják. Majd újabb néhány év múlva egy újabb rendszer ismét kísértésbe viszi a vezetőket, és újabb kudarcokkal gyarapítják a szervezet történetét. Hányszor hallani mind vezetők, mind munkavállalóktól a „Majd hiszem, ha látom…”, „Na, megint egy újabb próbálkozás…” kezdetű mondatokat.
Ki az ügyfelem és mi fontos neki? Természetesnek vesszük ezt a kérdést és sokszor úgy is hisszük hogy tudjuk rá a választ. Valóban így van ez? Munkafolyamatainkra évek óta rárakódott a rutin, azok a felesleges tevékenységek, melyekért ügyfelünk nem szeretne fizetni. Ám mégis megfizeti az árát.
A LEAN az Értékteremtés és a józan ész módszertana. A LEAN módszertan napjainkra egyre nagyobb népszerűségnek örvend, mivel a gazdasági körülmények egy sokkal takarékosabb szervezeti működést követelnek meg. A LEAN egy gazdaságilag nehéz időszakban született Japánban, és egyik oka volt az ország gazdasági felemelkedésének. A módszertan ismerete, a szemlélet elsajátítása mostanra szükséges, hogy a vezetői eszköztár része legyen. Tréningjeinken megismertetjük a módszertan alapvetéseit a résztvevőkkel, szemlélet- és kultúra formálásra törekszünk.
Miért fontos a konfliktuskezelés megtanulása? Küzdelem. Határozatlanság. Düh. Az elfogadás hiánya. A konfliktus mindennapjaink és kapcsolataink olyan természetes, elengedhetetlen velejárója, hogy rendszerint nem elemezzük, nem gondolkozunk el rajta, és nem is tanulmányozzuk. Pedig mindannyian konfliktusba kerülhetünk magunkkal, kollégáinkkal, családunkkal és a társadalommal is.
Míg a legtöbb ember a konfliktust negatív és pusztító erőnek tekinti, azonban lehetőséget nyújthat fejlődésre és tanulásra is.
Amennyiben elsajátítunk bizonyos konfliktuskezelési készségeket, képesek leszünk szociális helyzeteket elemezni, sokféle viselkedéslehetőség közül választani, és felelősséget vállalni saját cselekedeteinkért. Ezen a programon kimondottan az ügyfélkezelés során előkerülő konfliktusokra keresünk megoldásokat, technikákat, miként tud munkatársunk „két tűz között” dolgozni, együttműködni az ügyféllel úgy, hogy a vállalat érdekei se sérüljenek.
A kultúra minden forrása bombáz minket a Tökéletes csapat képével. Csapatjáték, a lehetetlen kihívása együtt, megfelelő embert a megfelelő helyre. És nem véletlenül. A szervezeti sikeresség kulcsa az ember, ezt nem lehet elégszer hangsúlyozni. A közös célért vívott küzdelem ennek a sikertényezőnek megsokszorozza az erejét. A csapatépítő tréningek célja az, hogy fejlessze a csoport összetartását, és növelje a csoportmunka hatékonyságát. A tréningen átívelő keretjáték és a strukturálatlan szituációs gyakorlatok megoldásával elősegítse a részvevők ismeret-, és tapasztalatszerzését: a) az együttműködési és versenyhelyzetek felismerésében, b) az egyéni és csoport érdekek összehangolásában, c) a teljesítményértékelés módjaiban, valamint d) a döntés, hatalom, befolyás és szabályalkotás témaköreiben. e) csoportszerepek, előnyeik, hátrányaik, team, szinergia