Tréningek

A tréningek receptje látszólag egyszerű: a résztvevők különböző szituációs gyakorlatokban vesznek részt, majd elemezzük a történteket, és párhuzamot vonunk a gyakorlatban történtek és a hétköznapi működésünk között. A különböző készségfejlesztési tréningeken tapasztalati tanulást facilitálunk. Az együttműködés-fejlesztő tréningek során a csoport rejtett dinamikáját tárjuk fel, és a csoportműködés tudatosítása során a résztvevők új együttműködési stratégiákat sajátítanak el. 

A készségfejlesztő - és együttműködést fejlesztő tréningek megtervezésénél alapos előkészítő munkát végzünk, mely során számos stakeholdert vonunk be. Célunk, hogy a tréning programok hatékony szervezetfejlesztési eszközként a szervezet stratégiájának megvalósulását támogassák.

 
Engedélyezett képzések

Felnőttképzési engedély nyilvántartási szám
E-000130/2014

 

  • Modern vezetői ismeretek, menedzsment módszerek, vezetői készségfejlesztés 240 óra, 300 óra
  • Csapatépítés a gyakorlatban 20 óra
  • Tehetségmenedzsment 80 óra
  • Vezetőfejlesztés 40 óra
  • Belső TZD-moderátor képzés 40 óra
  • TZD képzés értékelőknek 20 óra
  • Csapatépítés a gyakorlatban 20 óra
  • Együttműködési stratégiák 20 óra
  • Teljesítményértékelés 20 óra
  • Projektmenedzsment kultúra fejlesztés 20 óra
  • Modern vezetői ismeretek 20 óra, 30 óra
  • Stresszkezelés, Időgazdálkodás képzés 20 óra
  • Stresszkezelés, Konfliktuskezelés képzés 20 óra
  • Együttműködési stratégiák 20 óra, 30 óra
  • Asszertív kommunikációs és más kommunikációs stratégiák és stílusok készségfejlesztése 20 óra, 30 óra
  • Vér szerinti szülők felkészítő-kompetencia fejlesztő programja 70 óra
  • Kommunikáció, befolyásolás 20 óra
  • Szervezeti hatékonyság: Alkalmazott változásmenedzsment 80 óra
  • Szervezeti hatékonyság: Probléma megoldási és tervezési készségek fejlesztése 80 óra
  •  
+ Bővebben
Modern vezetői ismeretek

A vezetés egy külön szakma. Aki volt már vezető ezt bőrén érezte, és talán fantáziált is azon, hogy ez mennyire más mint a végzettsége, szakmája. A vezetéstudomány nemcsak külön szakma, de külön tudományág is. A készségeket és tudást itt is naprakészen kell tartani, hogy a munkafolyam, a team gördülékenyebben menjen.

 

A program célja a vezetői stílusok megismertetése, tudatosítása, a vezetői készségek fejlesztése, a különböző munkamotivációk feltárása, a kommunikációs készség fejlesztése, a hatékony konfliktuskezelés tanulása, az önismeret fejlesztése. A résztvevők olyan elméleti és gyakorlati ismereteket szereznek, amelyek segítenek a vezetői működésük sikeresebbé tételében. Eltérő vezetői szinteken a programunk is eltérő, a stratégiától a vezetői időmenedzsmenten át, a Modern vezetői ismeretek egy nagyon széles spektrumú tréning.

 

+ Bővebben
Változásmenedzsment

Szervezetek milliókat költenek új rendszerek bevezetésére, és igen gyakran néhány kísérleti hónap után a munkavállalók elégedetlenségére, a tesztelt rendszert és ezzel együtt a fejlődést, javulást is kukába dobják. Majd újabb néhány év múlva egy újabb rendszer ismét kísértésbe viszi a vezetőket, és újabb kudarcokkal gyarapítják a szervezet történetét. Hányszor hallani mind vezetők, mind munkavállalóktól a „Majd hiszem, ha látom…”, „Na, megint egy újabb próbálkozás…” kezdetű mondatokat.

Ezek a felgyülemlett rossz tapasztalatokból fakadnak, keserű legyintés. De ez nem szükségszerű, hogy így legyen. Minden új rendszer megjelenése egy változás a szervezet életében. És minden változás törvényszerűen ellenállásba ütközik. Az ellenállás pedig az energia amely jól irányzott szervezetfejlesztési programok segítségével termékeny, előremozdító energiává alakítható át. Két szó, ami egy: Változás / menedzsment.

+ Bővebben
LEAN

Ki az ügyfelem és mi fontos neki? Természetesnek vesszük ezt a kérdést és sokszor úgy is hisszük hogy tudjuk rá a választ. Valóban így van ez? Munkafolyamatainkra évek óta rárakódott a rutin, azok a felesleges tevékenységek, melyekért ügyfelünk nem szeretne fizetni. Ám mégis megfizeti az árát.

 

A LEAN az Értékteremtés és a józan ész módszertana.

A LEAN módszertan napjainkra egyre nagyobb népszerűségnek örvend, mivel a gazdasági körülmények egy sokkal takarékosabb szervezeti működést követelnek meg. A LEAN egy gazdaságilag nehéz időszakban született Japánban, és egyik oka volt az ország gazdasági felemelkedésének. A módszertan ismerete, a szemlélet elsajátítása mostanra szükséges, hogy a vezetői eszköztár része legyen.

Tréningjeinken megismertetjük a módszertan alapvetéseit a résztvevőkkel, szemlélet- és kultúra formálásra törekszünk.

 

 

+ Bővebben
Konfliktuskezelés

Miért fontos a konfliktuskezelés megtanulása? Küzdelem. Határozatlanság. Düh. Az elfogadás hiánya. A konfliktus mindennapjaink és kapcsolataink olyan természetes, elengedhetetlen velejárója, hogy rendszerint nem elemezzük, nem gondolkozunk el rajta, és nem is tanulmányozzuk. Pedig mindannyian konfliktusba kerülhetünk magunkkal, kollégáinkkal, családunkkal és a társadalommal is.

Míg a legtöbb ember a konfliktust negatív és pusztító erőnek tekinti, azonban lehetőséget nyújthat fejlődésre és tanulásra is.

Amennyiben elsajátítunk bizonyos konfliktuskezelési készségeket, képesek leszünk szociális helyzeteket elemezni, sokféle viselkedéslehetőség közül választani, és felelősséget vállalni saját cselekedeteinkért. Ezen a programon kimondottan az ügyfélkezelés során előkerülő konfliktusokra keresünk megoldásokat, technikákat, miként tud munkatársunk „két tűz között” dolgozni, együttműködni az ügyféllel úgy, hogy a vállalat érdekei se sérüljenek.

+ Bővebben
Csapatépítés, együttműködés fejlesztés

A kultúra minden forrása bombáz minket a Tökéletes csapat képével. Csapatjáték, a lehetetlen kihívása együtt, megfelelő embert a megfelelő helyre. És nem véletlenül. A szervezeti sikeresség kulcsa az ember, ezt nem lehet elégszer hangsúlyozni. A közös célért vívott küzdelem ennek a sikertényezőnek megsokszorozza az erejét.

A csapatépítő tréningek célja az, hogy fejlessze a csoport összetartását, és növelje a csoportmunka hatékonyságát. A tréningen átívelő keretjáték és a strukturálatlan szituációs gyakorlatok megoldásával elősegítse a részvevők ismeret-, és tapasztalatszerzését:

a) az együttműködési és versenyhelyzetek felismerésében,

b) az egyéni és csoport érdekek összehangolásában,

c) a teljesítményértékelés módjaiban, valamint

d) a döntés, hatalom, befolyás és szabályalkotás témaköreiben.

e) csoportszerepek, előnyeik, hátrányaik, team, szinergia

+ Bővebben