GOP-3.3.3-12-2013-0259
Piaci megjelenés támogatása a Corporate Values Kft-nél
A Gazdaságfejlesztési Operatív Program keretében a Corporate Values Kft. 13,17 millió forintos támogatást nyert a „SzerDa” elnevezésű (http://www.szervezetdiagnosztika.net) saját fejlesztésű online szervezetdiagnosztikai kérdőíve és szervezetfejlesztési tanácsadási szolgáltatása nemzetközi piacra juttatásának támogatására. A „SzerDa” egy formabontó és integratív elemzési eszköz, mely kvalitatív és kvantitatív adatgyűjtési módszereket alkalmazva egyetlen modellben egyesíti az életciklus, komponens és holisztikus modelleket.
Egy komplex szervezetfejlesztési programban a diagnózis, a célkitűzés és a cselekvés hármasa uralja a folyamatosan ismétlődő körfolyamatot. A szervezeti diagnózis a kiinduló pont, mely feltárja az aktuális helyzetet, és rávilágít a vizsgált szervezet erősségeire és fejlesztendő területeire. A diagnózis alapján felállíthatóak a szervezeti célok, meghatározhatók a megvalósítandó beavatkozások és cselekvési programok. A szervezetfejlesztési beavatkozásokkal javítható a szervezeti együttműködés, valóságos, szerves, hosszan tartó változás idézhető elő.
Jelen projekt keretében felállítottuk a Corporate Values Kft. aktuális diagnózisát a „SzerDa” segítségével, melynek eredményét felhasználva elkészítettük társaságunk átfogó vállalati stratégiáját. E stratégia szerves része a „SzerDa” és más, szintén saját fejlesztésű szolgáltatások nemzetközi piacra juttatása. A projekt megvalósítása során cégünk arculata is megújult, valamint a közösségi médiákban való megjelenésünket is újraterveztük.
Versenytárselemzést végeztünk, feltérképeztük a potenciális célpiacokat, valamint megalkottuk a nemzetközi értékesítést is támogató szervezeti- és marketingstratégiát. A nemzetközi piacra való kilépés a versenytársak azonosításával, azok szolgáltatási és termék portfoliójának elemzésével és általános iparági piackutatással indult. Végül hazánkkal együtt hét európai országra és az Egyesült Államokra kiterjedő piackutatásra alapozva dolgoztuk ki a marketingstratégiát.
Kedvezményezett: | Corporate Values Kft. |
Megvalósulás helyszíne: | 6726 Szeged, Alsó kikötő sor 11. |
Támogatás összege: | 13.165.860 Ft |
Projekt időtartama: | 2014.06.17. - 2015.06.30. |
Közreműködő szervezet: |
MAG – Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt. – www.magzrt.hu |